sobota, 22 marca 2014

Harry. 3

Cze. ♥
Nie chcę się rozpisywać, więc oznajmiam tylko, że imaginy będą się od teraz pojawiać rzadziej niż wcześniej, ze względu na mój totalny brak czasu (i weny).
Kocham Was mocno i naprawdę się staram, ale po prostu nie zawsze wychodzi. Dziękuję, że cały czas ze mną jesteście, to jest najpiękniejsza rzecz jakiej może doświadczyć ktokolwiek. Dziękuję bardzooooo! ♥
Generalnie Harry+[T.I.] to jeden wielki fail... Ale cóż, czytajcie :D
+ dziękuję za mocnego kopa w dupę, Mumingu, kocham Cię. ♥

KLIK.♥



[T.I.]

- Gdzie idziemy? - spytałam, rozglądając się dookoła.
- Nie mogę ci powiedzieć - zaśmiał się Harry. - Bo wtedy to by nie była niespodzianka.

   Zachichotałam i posłusznie ruszyłam za nim 127 ulicą. Zastanawiałam się, gdzie może mnie zabrać ktoś taki jak on. Nie zrozumcie mnie źle, ale nie wydaje mi się, żeby Harry miał pieniądze na jakąś ekskluzywną restaurację, o ile jakakolwiek jest o tej porze otwarta.
   W każdym razie, szliśmy sobie powolutku, bardzo dobrze oświetlonymi ulicami Manhattanu i próbowaliśmy znaleźć jakiś dobry temat do rozmowy... Ale póki co, niezbyt dobrze nam to wychodziło. Kiedy ja zaczynałam jakiś temat, okazywało się że Harry nigdy o niczym takim nie słyszał i tak samo było w przypadku, gdy to on próbował podtrzymać rozmowę.

- Już jesteśmy - odparł nagle Harry i zatrzymał się w pół kroku.

   Rozejrzałam się uważnie wokół siebie i stwierdziłam, że kompletnie nie wiem gdzie jestem. Do tej pory wydawało mi się, że znam Manhattan jak własną kieszeń, ale w tym miejscu jeszcze nigdy nie byłam.
   Harry zaprowadził mnie do jakiegoś pseudo kurortu nad rzeką, który, gdyby nie motorówki przycumowane do drewnianego molo i wielki, migający na różowo neon z napisem "BAR 24/7", mógłby grać nawiedzony dom w horrorze. Nigdy nie przypuszczałam nawet, że coś takiego istnieje... A jednak. Nowy Jork nie przestaje mnie zaskakiwać.

- Pięknie tu, prawda? - Harry spojrzał na mnie wzrokiem rozmarzonego chłopca.

   Niepewnie pokiwałam głową i posłałam mu fałszywy uśmiech.

- Co masz zamiar tu ro...
- Poczekaj, to jeszcze nie wszystko! - przerwał mi i pociągnął mnie za rękę w stronę tego upiornego baru.

   O dziwo, wcale nie zaprowadził mnie do środka, ale na tyły tego dziwnego budynku, gdzie... O MÓJ BOŻE.
   Na balustradzie tarasu były poustawiane jedna obok drugiej świeczki... Cóż, Harry chyba lubi zabawy z ogniem, bo to zadziwiająco przypominało scenerię z mojego balkonu. Mimowolnie uśmiechnęłam się do chłopaka. To było urocze.. ale wciąż nie zmieniało faktu, że nasza "randka" była totalną klapą.
   Usiadłam obok Harry'ego na troszeczkę niestabilnym drewnianym stoliku pod ścianą i wlepiłam wzrok w te kilkadziesiąt świeczek przede mną. Chłopak zaczął opowiadać mi o swoim dzieciństwie, ale przyznam się, że nie za bardzo go słuchałam. To całe spotkanie przypominało mi scenariusz niszowego filmu dla nastolatek... Wszystko było zdecydowanie przerysowane i naciągane, ale Harry zdawał się tego nie zauważać.
 
- Opowiesz mi coś o sobie? - spytał nagle, złączając ze sobą palce naszych dłoni.
- Nie ma tu nic do opowiadania - zaśmiałam się nerwowo. - Moje życie nie jest zbytnio ciekawe.
- Życie takiej wyjątkowej dziewczyny jak ty nie może nie być ciekawe - szepnął prosto do mojego ucha, delikatnie je przygryzając.

   Błagam, nie. On chyba źle to wszystko zrozumiał. Tak, jest słodki, ale...

- Opowiedz mi coś - mruknął, muskając moją szczękę swoim językiem.

   ... kompletnie nie w moim typie.
   Teraz zaczęłam się zastanawiać, dlaczego po tym jednym spotkaniu w klubie nie mogłam przestać o nim myśleć... Wydawało mi się, że jest inny, bardziej mroczny, tajemniczy i groźny. I mimo, że nigdy bym się o to nie podejrzewała, właśnie to mnie w nim pociągało. Teraz, gdy okazało się, że jest zupełnie inny, jego szanse u mnie spadły niemal do zera. Byłam... rozczarowana? Tak, to chyba najbardziej odpowiednie tego, co w tym momencie czułam.
   Poczułam, jak usta Harry'ego niebezpiecznie szybko zbliżają się do moich. Raptownie się od niego odsunęłam, za co zostałam nagrodzona jego zdezorientowaną miną. Chciałam wymyślić jakąś wymówkę, coś w stylu przewlekłej choroby albo opryszczki, ale bardzo uprzejmie wyręczył mnie w tym przeraźliwy krzyk dobiegający z wnętrza baru.

Harry:

   Nie wierzę, że coś takiego musiało się wydarzyć akurat w takim momencie. Do tej pory było przecież tak pięknie, tak idealnie... Ale no cóż, zaczynam się przyzwyczajać do tego, że nic w życiu nie idzie po mojej myśli.
   Krzyk znowu przeszył panującą dookoła ciszę. [T.I.] skuliła się na stole, więc objąłem ją ramieniem, chcąc dodać jej otuchy. Do moich uszu doleciały strzępki rozmowy.

- Miałaś.... kurwa dwa miesiące... czy... naprawdę.... mało?
- Oddam ci wszystko! - krzyknęła kobieta. - Ale błagam, zostaw mnie!
- Masz tą pieprzoną forsę? - warknął mężczyzna.. O mój Boże, to był...
- Alec - szepnąłem.
- Kim on jest? - odszepnęła [T.I.], patrząc na mnie z przerażeniem.

   Nie chciałem odpowiadać. Nie, ten wieczór i tak był już wystarczająco zepsuty.

- Jakieś ostatnie słowa? - spytał ironicznie Alec.
- Daj mi to wyjaśnić! Oddam ci wszystko! - pisnęła kobieta.
- Zawsze ta sama gadka, Johnson, przestałem już w nią wierzyć - zaśmiał się i zrobił kilka kroków, jak mi się wydaje, w stronę tej kobiety. - Masz mi coś do powiedzenia?
- Kocham cię! - krzyknęła.
- Kim jest Alec? - spytała ponownie [T.I.], zaciskając swoje palce mocniej na moim przedramieniu.

   Wiedziałem, że się bała. Mogłem to wyczuć po sposobie w jaki jej dłoń trzymała moją, albo po drżeniu jej głosu. Ja też się bałem, chociaż nie miałem czego. Akurat mi nic nie groziło.
   
   Strzał.
   Huk bezwładnego ciała opadającego na podłogę.
   Bezlistosny rechot.
   Cisza.
   Kimkolwiek była Johnson, już jej nie było.

- Harry, odpowiesz mi?
- On jest... - zacząłem, ale te słowa nie chciały mi przejść przez gardło.
- Kim jest? - szepnęła.

   Teraz albo nigdy - pomyślałem. Wziąłem głęboki oddech i zamknąłem oczy.

- Alec to... Alec to mój brat.


A.♥

54 komentarze:

  1. Uuu coraz ciekawiej. Czekamy na więcej! xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przesadzaj, jest fajne i ciekawe!!! <3<3 będzie kolejna część?? mam nadzieję że tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże, jak mogłaś to skończyć w takim momencie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mow ze mamy tak dlugo czekac na kolejny imagin , jestes swietna <3 i co z imaginem o Zayn'ie jako nauczycielu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 część była już ostatnią tego imagina... napisałam to chyba w notce na górze przy tamtym poście, a jeśli nie, to przepraszam ;)

      Usuń
  5. Cudny*.* Jak mogłaś skończyć w takim monencie? ._. Czekam na kolejną część<3

    OdpowiedzUsuń
  6. No no no... coraz ciekawiej się robi^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No a co z imaginem o Zaynie jako nauczycielu . A tak wgl to super imagin *[]*

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże ... Jakie to jest świetne <3 Pisz dalej nie mogę się doczekać następnej części

    OdpowiedzUsuń
  9. No no dawaj ten o mrs. Maliku ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest świetne ! <3 Kocham cię ! Xxx Robi sie coraz ciekawiej ! :D Jednak Harry nie moze udawać romantyka ... powinien być sobą :P Oj Boże ... genialnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie śliczne ♥ ^_^ Czekam nn♥

    OdpowiedzUsuń
  12. - Alec to... Alec to mój brat.
    ghgfsftyfstytuzgugsuygxggvgvgvsgvgsvgvsuy *O*
    Ta część jest taka ... rewelacyjna? niesamowita? jedyna w swoim rodzaju?
    Brakuję mi słów, by to już opisywać. Ty nawet bez weny tworzysz cuda!
    Mieć taki talent, to skarb ^^. Pamiętaj, że jak napiszesz książkę to jestem pierwsza w Empiku jak będziesz dawała autografy!
    Aj, zakochałam się *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja <3
    Alec to jego brat? hfigegfiu
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Next błagam Next *.* Po prostu genialny next błagam więcej *0* I życzęci Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh.. Cieakawieee. *.* A co z częścią z Niallem ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Za chwilę przeproszeniem KurwaMać ...PRZECIEŻ TO JEST ZAJEEBISTEEEE.Niall określił by ten imagin jako nutella albo craazy mofoo ;33
    Omomomo
    Widzisz do czego mnie doprowadziłaś?
    Nie mogem oddychać...
    Fu** to ten alec to jego.... Od dziś mówię. Na niego pasztet XD .A i ejjjjjjjjjjjj no Hazz tak się starał a ona???????*O*
    Analizuje. Teraz każde słowo z tego imadżina analizuję podwójnie...
    Mam jeszczem pytaniem.
    Czy Twoja wena się obudzi jeśli kopnę ją mocno w dupę? XD

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja !!!! Mega *.* zaskoczona jestem strasznie .. Ciekawe co się wydarzy później :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega !*-* A co z imaginem z wszystkimi? Sa 2 czesci i brak kontynuacji :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Plisss a mozesz jeszcze dopisac kolejnom czesc tego opowiadana o Zaynie jako nauczycielu pliss i przepraszam za bledy bo na telefonie pisze plisssss napisz 5 czesc ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Łoooooooo.... Zaskoczyłaś mnie tą częścią, ale w pozytywby sposób ;D Baardzo mi się podoba pomysł na tego imagina. Jest suuuuuuuuper!! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej jeśli chodzi o inmagin to fjcdjvdfjdnjfdh CUDNY!!!!Masz talent!!!!Phi talent to dar i to cudny dar. Tylko proszę daj szybko nastempną część!!!!gjdhjvfhhuj jeszcze raz PRZEPIĘKNE!!!!!!!!!!!^.^ ^.^ ^.^
    Ah i kiedy koniec Wszystkich i Liama i Louisa????A i jeszcze chcę zapytać czy mogę zostać redaktorką????Czekam na odpowiedź//Mimi

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ! ! Będzie następna część ? Czekam ;* Rozumiem Cię szkoła... Czemu ją wymyślili ? Żeby dostać opieprz ode mnie ! !!!!!!!!! !

    Kocham Cię,
    Netka :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ! Robi się coraz ciekawiej <3 Tyle tego tu jest sdfjdiofaj; piszesz wspaniale, masz to coś i nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie. Oj coś Hazzie nie idzie. Postaraj się bardziej, Loczek.

    Pozdrowienia.
    Kinga.xx.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super. Przerwać to w takim momencie? Hahaha :D Czekam na next'a <3

    OdpowiedzUsuń
  26. No wiesz co?! W takim momencie przerwać!! Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No nieźle. Ciekawe i wciągające, życzę weny i czekam na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow tego sie nie spodziewałam

    OdpowiedzUsuń
  29. O MY FUCKING GOD O.O
    Ale akcja, no naprawdę :-) Nie spodziewałam się!
    Biedna kobieta, co ją zastrzelił!
    Łoł trochę taki minikryminał?! Haha nie mogę znaleźć odpowiedniego określenia :P No cóż.... Ale z końcówką mnie zaskoczyłaś! :0
    Weny!
    Czekam na nn!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny imagin *,*
    Wiem wiem xD powtarzam się xD
    Alee taka prawda xD
    Jak mogłaś przerwać ?! No a jak niby ; normalnie xD
    Wiem wale sucharami xD
    NAJGORSZY KOMENTARZ FOREFFFER xD
    A tak na marginesie będzie 6 czy tam któraś część imagina o Lou ?
    Podsumowując ;
    Życzę weny i pisz dalej te cuda ! Normalnie miodzik i malinki xD
    Wiem ten komentarz jest DZIWNY xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny imagin *,*
    Fiieeem powtarzam się xD
    Jak mogłaś teraz skończyć ?
    No jak ? ; Normalnie xD
    Fiieeem wale sucharami xD
    A tak na marginesie ; Będzie któraś tam chyba 6 część imagina o Lou ?
    Fiieem xD NAJGIRSZEJSZY KOMENTARZA FOREFFFER xD
    Podsumując ;
    Miej wenę i dalej pisz takie cuda ! ( Miodzik i Malinki xD + kapka Cytrynki *,* )

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko on jest taki saiodjoiajda zapraszam do siebie http://imagioonedirection5secondsofsummer.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Awards! Po wszystkie szczegóły zapraszam tu: http://beautyandthebeast-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. TOO JEST BOOOSKIE !! CZEKAM NA KOLEJNĄ CZĘSĆ <3333
    OGÓLNIE CAŁY BLOG JEST CUUDOWNY !! POZDRAWIAM ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. Super <3 kocham <3 wiem że to nie ma nic do rzeczy ale please odwiedźcie mojego instagrama @weird__yolo ,nie będę narzekać za like'i lub follow :P z góry thx :* #15secondcovers

    OdpowiedzUsuń
  36. rozumiem, że nie masz czasu na wstawianie nowych postów, ale powinnaś wiedzieć, że zakładanie bloga wiąże się też z systematycznością i odpowiedzialnością. Nie wstawiając nic przez tak długi okres czasu, zanidebujesz swoje czytelniczki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow tego sie nie spodziewałam <3 :* :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudo! <3 Dopiero co zaczynam zapoznawać się z twoimi dziełami, a już jestem pod wrażeniem. Piszesz wspaniale. <3 Naprawdę jestem oczarowana.

    Zapraszam również do siebie:
    http://littlemixonedirectionija.blogspot.com/
    http://zaczarowanahistoria123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Suuper. Podziwiam Cb

    OdpowiedzUsuń
  40. prosze cie dodaj szybko kolejna czesc bo nie wytrzymam i jeszcze w tym momecie to skonczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oh! Błagam, dodaj 4 część! Już 26 Kwietnia :33 !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoj blog został nominowany do Liebster Awards, więcej tutaj:
    http://just-you-and-one-direction.blogspot.com/2014/04/liebster-awards-po-raz-kolejny-d.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Ej,żyjesz? :C

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy dodasz kolejnego imagina? Nie żeby coś ale brakuje mi twoich opowiadań :'( ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. Zostałaś nominowana do Liebster Awards! :* Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: strong-fanfiction.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Czemu tak długo nic nie dodajesz? :(

    OdpowiedzUsuń