niedziela, 19 maja 2013

Notka. ♥

Hejka kochani, nowy imagin prawdopodobnie dodam jeszcze dzisiaj, ale na razie chciałabym żebyście zerknęli na moje nowe opowiadanie (zakładka na górze). Z poprzedniego zrezygnowałam, być może będę je jeszcze pisać, ale nie w najbliższej przyszłości.
Poza tym, żeby zdyscyplinować samą siebie, postanowiłam dodawać nowe imaginy co 3-4 dni, czasem częściej, zależy od ilości pomysłów w mojej głowie. Jeśli tak nie będzie, to macie narzekać w komentarzach, żeby mnie zmotywować! ^^
Mniej więcej w połowie czerwca, może się zdarzyć, że będę pisała bardzo rzadko, ale to wina końcowych egzaminów w szkole muzycznej i zdawania do średniej, oraz przygotowaniem się do gali na zakończenie roku (próby itp.)
No to ten, miłego czytania! <3
KLIK.♥

A.♥

3 komentarze:

  1. Uwielbiam czytać twoje imaginy ♥ codziennie sprawdzam czy dodałaś jakiś nowy !!♥♥ mam nadzieje że będziesz je dodawała częściej ! MASZ TALENT ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być od razu, minęły dwa dni i dupa:c dadaj szybko ! ; d

    OdpowiedzUsuń