środa, 29 maja 2013

Harold 3. ♥

Hejka hej, trzecia część oddana do czytania <3
Trochę inaczej ją sobie wyobrażałam, ale przez Dagmarę zmieniłam plany. No to ten, mam nadzieję że Was nie zawiodłam.
Miałam dodać w czwartek, ale zrobiłam Wam tą przyjemność i dodałam dzisiaj! Hihihihi! ♥
KLIK.♥



   Ludzie na stołówce dziwnie się na nas patrzyli. Od razu poczułam że się rumienię. Nie znosiłam być w centrum uwagi. Harry tylko szeroko się uśmiechnął, tak jakby fakt że prawie cała szkoła nakryła nas na pocałunku wcale go nie przejmował.
   Zaczęli do nas podchodzić różni ludzie, pytając się od kiedy jesteśmy razem. A ja zastanawiałam się czy my w ogóle jesteśmy razem. Myślałam nad tym aż do momentu kiedy skończyliśmy lekcje. Harry, tak jak powiedział, czekał na mnie przy szafce.

- Idziemy do mnie czy na miasto? - spytał, delikatnie chwytając moją dłoń.
- Do ciebie, nie chce mi się za bardzo chodzić - odparłam.

   Wyszliśmy przed szkołę. Co chwilę napotykaliśmy zdziwione spojrzenia pojedynczych osób. Szczerze mówiąc, zaczęło mi to działać na nerwy. Ale w sumie dało się do tego jakoś przyzwyczaić.
   Zaczął padać deszcz. W drodze do domu Harry'ego zdążyliśmy porządnie zmoknąć. Gdy tylko weszliśmy do środka, poczułam przyjemny zapach pieczonego ciasta.

- Nikogo nie ma w domu - odparł Harry. - Więc możemy robić co chcemy.

   Zaśmiałam się. Byłam trochę skrępowana, ale ogólnie rzecz biorąc, w jego domu było bardzo przytulnie. Wszystko za sprawą ogromnej ilości puchatych dywanów.

- Dywany, wszędzie dywany - szepnęłam.
- Chodź na górę, musisz się w coś przebrać - zadecydował.

   Poszłam za nim do jego sypialni. Styles jak zwykle bez jakiegokolwiek skrępowania przeleciał mnie oczami z góry na dół. Przeszedł mnie dreszcz.
  Harry wyjął z szafy luźne dresy i koszulkę i dał mi do przebrania. Poszłam do łazienki i zamieniłam przemoczone rzeczy na suche. Powąchałam jego koszulkę. Pachniała tak samo jak cały on. Czymś w rodzaju orzechów laskowych.

- Myliłem się mówiąc, że dzisiaj wyglądałaś ładnie - uśmiechnął się. - W moich ciuchach wyglądasz jeszcze lepiej.
- Dzięki Styles - zaśmiałam się.

   Poczułam jego ciepły oddech przy moim uchu. Jego ręce oplotły mnie w pasie, a kręcone włosy łaskotały mnie w szyję i w policzek. Było mi przy nim tak jakoś... Dobrze.

- Podobasz mi się - powiedział, delikatnie wodząc kciukiem po mojej dolnej wardze. - Cholernie mi się podobasz, wiesz [T.I.]?
- Harry - wyszeptałam.
- Tak?
- Dlaczego tak nagle się mną zainteresowałeś? - spytałam.
- Nagle? - zaśmiał się. - Nie sądzę żeby podkochiwanie się w tobie przez pół roku można było nazwać "nagłym zainteresowaniem" - wyznał.

   Nie wiedziałam co mu odpowiedzieć, więc stwierdziłam że nie będę się trudzić wymyślaniem sensownej odpowiedzi i tylko go pocałowałam. Po raz kolejny poczułam smak jego ust i po raz kolejny zatopiłam palce w jego włosach.
   Ktoś kiedyś powiedział że marzenia się nie spełniają.
   Czyżby?

A.♥

22 komentarze:

  1. fdshdsifuidshdsuicuidsni *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. BOZE JAKIE CUDOWNE DKSHSNSHDIJDKSJS *___* szybko dalej prosze prosze prosze <3 calusy xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam, po prostu poszukuję czytelników mojego opowiadania o 1D :) Jeśli masz wolną chwilę, którą możesz poświęcić zapraszam serdecznie, jeśli nie masz ochoty zignoruj tę wiadomość :)
    Pozdrawiam.

    http://it-all-make-sense-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ♥ Czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. d56he46he56cfyn474kyftuydjxdrfgcfhnu <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww <3 Sweet :D
    http://justdreamabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham . ♥
    Zapraszam do mnie : http://imaginyonedirection6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity. <3 Awww. Czekam na nexta <3:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Omyggyfg, jaki boski, ja nie mogę, czytam go już chyba setny raz od zamieszczenia i nadal się jaram. *.* Kocham Cię dziewczyno! :D Czekam z niecierpliwością na nexta, a tak na marginesie, to kiedy możemy na niego liczyć? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaaaaaaniały :)x

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebistyyyyyy xx.
    Masz mega talent!
    Zapraszam do nas, będzie mi bardzo miło jak zajrzycie:
    http://najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. pkwjondkjxmfhboiaqlkbsnjkzfmbjaks meeeega <3 A kiedy rozdział na lovecatslikeharry ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Szczegóły na stronie -> http://one-direction-moments-imaginy.blogspot.com/ (nominuję TYLKO fajne blogi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny !! będę wpadała tu częściej :)
    mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i zostawisz coś po sobie. byłabym niezmiernie wdzięczna, to dużo znaczy. xx
    http://i-imaginyonedirection-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski! *.* Kiedy następna część? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, mam nadzieję, że będzie następna część tego imagina :D życzę weny ;) super piszesz ;)

    http://imaginy1dopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam przyjemność zawiadomić Cię, że zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award. Więcej szczegółów na - http://lovespoonlikeliam.blogspot.com/2013/06/versatile-blogger-award-forever.html#comment-form :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No w końcu! Kiedyś koleżanka w szkole czytała imaginy w komórce i natrafiła na twojego bloga. Zaczęłam czytać i bardzo mnie wciągnęło. W domu próbowałam znaleźć linka i w końcu się udało :)
    A tak w ogóle to imagin nfgoinaweronwefig34ioksfang zajebisty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjbst *.*
    Tu jest blog, w którym można składać zamówienia na różne opowiadania, nie tylko 1D http://stories-and-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne... *.*

    OdpowiedzUsuń