niedziela, 5 stycznia 2014

Liebster Awards!

Hej! Dostałam już tak dużo nominacji, że aż zaczęłam się w tym wszystkim gubić i nie wiem, czy w tym poście uda mi się wymienić wszystkie. W każdym razie, postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania, ale do nagrody zanominuję tylko 11 blogów, a nie jakieś 100, bo tyle by chyba wyszło... :D

Po pierwsze: 
Bardzo dziękuję za każdą nominację. To takie docenienie mojej pracy i dzięki temu wiem, że to co robię zmierza w dobrym kierunku.
Po drugie:
Jest bardzo dużo blogów, które chciałabym nominować, ale postanowiłam wybrać spośród nich kilka najlepszych... Mam nadzieję, że nikt nie poczuje się obrażony.

CO TO JEST LIEBSTER AWARD:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana przez:

I jeszcze kilka innych blogów, ale nie mogłam ich znaleźć :D

Odpowiedzi:

1.Jak długo prowadzisz bloga?
Już ponad rok.

2.Co Cię nakłoniło do założenia?
Razem z moją koleżanką długo się nad tym zastanawiałyśmy, aż w końcu, któregoś wieczora, stwierdziłyśmy, że dobra, raz się żyje, najwyżej jeśli nikomu by się nie spodobał, to usuniemy... No i jest do dzisiaj :D

3.Jak byś się opisała w 3 słowach?
Wesoła, dziwna, szczera.

4.Czytasz mojego bloga?
Szczerze mówiąc, to nie... Zaglądnęłam na niego raz albo dwa.

5.Jak długo jesteś Directioner?
Jakoś dwa i pół roku.

6.Ulubiona piosenka? ( nie tylko 1D)
fun. - Carry On
Ed Sheeran - Insomniac's Lullaby
David O'Dowda - All Alone
Mam za dużo ulubionych piosenek!

7.Kto jest Twoim autorytetem?
Mój nauczyciel z kształcenia - pan Bączkowicz (jak pan to czyta, to pozdrawiam razem z całą IA!). Chciałabym znać tyle sucharów co on...

8.Lubisz się uczyć?
Nie cierpię. Serio, to najgorsza strata czasu.

9.Ile lat?
15

10.Chcesz nadal mieszkać w Polsce czy gdzie indziej?
Wszędzie, byle nie w Polsce.
No dobra, nie wszędzie. Kocham Wielką Brytanię i Hiszpanię. ♥

11.Masz zwierze?
Miałam żółwia... Ale zdechł mi jakiś rok temu. Teraz mam tylko brata.

http://imagine-about-one-direction-1d.blogspot.com:

1.Jak długo jesteś Directioner?
Jakieś dwa i pół roku.

2.Co natchnęło cię do pisania bloga?
To był w sumie przypadek. Stwierdziłam, że to mogłoby być coś fajnego, innego.

3.Lubisz Little Mix?
Oczywiście! Uwielbiam je. <3

4.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
BYŁO:
fun. - Carry On
Ed Sheeran - Insomniac's Lullaby
David O'Dowda - All Alone

5.Co jest twoją pasją?
Pisanie i gra na fortepianie.

6.Czy twoje życie się zmieniło kiedy poznałaś One Direction?
Ooo tak. Bez nich nie byłabym tą osobą, którą jestem teraz.

7.Który z chłopców jest twoim ulubieńcem?
Louis Tomlinson. ♥

8.Co byś zrobiła kiedy rodzice dali by tobie bilet na koncert 1D?
Nawet sobie tego nie wyobrażałam... To byłoby spełnienie moich wszystkich marzeń! To by było.... dibfvdansoimsdkhegifweobvdnsi! Pewnie zemdlałabym na miejscu xd

9.Jakie jest twoje największe marzenie?
Pogadać chociaż przez chwilę z jednym z chłopców...

10.Czy jesteś kimś więcej poza Directioner?
Sheerio i Mixer :D

11.Jaki jest twój ulubiony teledysk?
One Direction - Best Song Ever <333

http://zapomnijmy-co-bylo-kiedys.blogspot.com/:

1. Za co lubisz One Direction?
Och, ja ich kocham! Za wszystko! Ale przede wszystkim za to, kim są.

2. herbata vs. kawa?
Kawa!

3. Ulubione zajęcie?
Rysowanie i pisanie głupich wierszyków.

4. Twój chłopak (jak nie masz wyobraź sobie, że jest xd) zdradza cię, a później wmawia ci, że to wszystko twoja wina. W tym samym dniu odwrócili się od ciebie przyjaciele, a ty nie jesteś w domu i nie możesz zwierzyć się rodzicom. Co robisz?
Włączam muzykę i znikam. A o tym co się stało pomyślę później.

5. Wolisz spodnie czy sukienki?
Spodnie! :D

6. Wymarzony prezent?
Bilet na koncert One Direction!

7. Często się zawstydzasz?
Bardzo często... Szczególnie wtedy, kiedy rozmawiam z kimś, kto mi się podoba.

8. Z kim chciałabyś spędzić najwięcej czasu w życiu?
Z Louisem Tomlinsonem <3

9. Twoje ulubione jedzenie?
SUSHI!

10. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Kosogłos - III część Igrzysk Śmierci.

11. wyobraźnia vs. realne życie?
Zdecydowanie wyobraźnia.

http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com:

1.O której godzinie zwykle chodzisz spać?
24 (czy też 0:00, albo dwunasta, jak kto woli), albo 1:00. :D

2.Co wolisz: spacer czy jazdę na rowerze?
Zdecydowanie spacer.

3.Czy Internet jest lepszy od świata rzeczywistego?
Nie, bo w Internecie nie da się do nikogo przytulić. :(

4.Co cenisz w życiu??
Po prostu to, że żyję. Cenię tak naprawdę każdy dzień, który mogę przeżyć. A najbardziej cenię to, że mam wokół siebie tylu wspaniałych ludzi.

5.Ile lat?
15

6.Czy Twoim zdaniem na innych planetach istnieje życie?
Może istnieje, może nie. Kiedyś się okaże. :D

7.Co lubisz robić w deszczowe dni?
Rysować, chodzić do znajomych, albo po prostu spacerować w deszczu.

8.Jakie są trzy najważniejsze rzeczy, które dają Ci szczęście?
Jedzenie.
Przyjaciele.
Muzyka.

9.Jak widzisz siebie za 10 lat?
Znana na całym świecie powieściopisarka, narzeczona jakiegoś megamilionera, dziedziczka ogromnej rodzinnej fortuny, ubrana we wspaniałe futro z norek, pomagająca tysiącom hospicjów, sierocińców i domów dziecka...
Szczerze to nawet nie wiem czy dożyję tego wieku. :)

10.O czym świadczy, jeżeli facet ogląda się za innymi kobietami, będąc w związku?
To, że prawdopodobnie inne są dla niego bardziej atrakcyjne.

11.Lubisz jak pada śnieg?
Och, kocham! To jest chyba najlepsze co może być na świecie! Biały, puchaty śnieg. *_*

http://storyoftheylife.blogspot.com:

1.Co najbardziej lubisz w sobie ?
To, że potrafię dążyć do celu i nigdy się nie poddaję.

2.Co byś zrobiła gdybyś dowiedziała się że dziś jest ostatni dzień Twojego życia ?
Powiedziałabym komuś, że go kocham i poprosiła rozdziców, żeby zniszczyli mojego laptopa bez sprawdzania zawartości. Zaczęłabym narzekać, że nie miałam okazji do schudnięcia i umrę będąc gruba. Poprosiłabym kogoś, żeby mnie pocałował.

3.Lubisz słodycze ?
Och, uwielbiam! W szczególności czekoladę. *__*

4.Bez czego nie potrafisz żyć ?
Bez muzyki. Tylko tak potrafię się oderwać na chwilę od rzeczywistości.

5.Jak bardzo jeesteś szalona w skali od 1-10
56427374856

6.Książka czy TV ?
Książka.

7.Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
BYŁO (już 3 raz)
fun. - Carry On
Ed Sheeran - Insomniac's Lullaby
David O'Dowda - All Alone

8.Boże Narodzenie czy Wielkanoc ?
Boże Narodzenie, zdecydowanie.

9.Ulubiony cytat z piosenki ?
"And if we should die tonight,
We should all die together."

"I can't be no superman,
but for you I'll be superhuman."

"You swore and said we are not, we are not shining stars,
This I know, I never said we are."

10.Błyszczyk czy szminka ?
Szminka, najlepiej o ciemnym, wpadającym w fiolet kolorze.

11.Ulubiony przedmiot (szkolny ) ?
PLASTYKA!

MOJE NOMINACJE:
5. http://insomnia-fanfiction.blogspot.com/ kocham kocham kocham <3
10. http://midnight-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ - blog Marysi, może ją pamiętacie :D jest przesłodki <3 

PYTANIA ODE MNIE:
1. Czy ktoś z Twoich znajomych wie o tym, że prowadzisz bloga?
2. Gdyby w Twoim mieszkaniu wybuchł pożar, co wyniosłabyś ze sobą?
3. Czym insipirujesz się pisząc imaginy/rozdziały?
4. Opisz siebie w 2 słowach.
5. Wolisz czytać książki, czy oglądać filmy na ich podstawie?
6. Kto z One Direction jest Twoim ulubieńcem?
7. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
8. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
9. Akceptujesz siebie taką, jaką jesteś?
10. Masz swoje motto/ulubione powiedzenie?
11. Jakie jest słowo, którego nadużywasz?

No to miłej zabawy przy odpowiadaniu! Hahahahah.
+ proszę, nie nominujcie mnie więcej! ♥

A.♥

18 komentarzy:

  1. Dziękuje za nominacje słonko xxx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, ale niestety nie czytam zbyt dużo blogów, więc nie uzbierałabym tej magicznej jedenestki, co mnie wyklucza. Ale raz jeszcze dziękuję :) x
    Pozdrawiam,
    Loca Zabb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog !


    Zapraszam do mnie >> http://ffonedirection1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj kolejną część z lou

    OdpowiedzUsuń
  5. O
    M
    G
    *_*

    Czytam sobie Twoje odpowiedzi, potem wyjaśnienia, ze nie podasz 100 blogów, bo to najzwyczajniej nie ma sensu (też tak mam xd) i ze nominujesz tylko te najlepsze. Patrzę.... a tam mój link.... OMG nie wiedziałam nawet że czytasz! W zasadzie to właśnie dzięki Tobie założyłam bloga, bo tak bardzo chciałam zobaczyć jak się czujesz kiedy czytasz te wszystkie miłe komentarze. Byłaś pierwsza osoba, której bloga czytałam regularnie i nie było mowy, abym ominęła jakiś wpis... a teraz ty nominujesz mnie! Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę! Sprawiłaś mi ogromną radość :) Dziękuje Ci z całego serca! <3
    Nicol <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku <3 czytając Twój komentarz zrobiło mi się tak ciepło na serduszku... Straaasznie się cieszę, że takim malutkim gestem potrafię wywołać uśmiech na Twojej twarzy, to jest takie.. magiczne. *__*
      Poza tym, regularnie czytam Twojego bloga i uważam, że jest fantastyczny! W innym przypadku nie znalazłby się na pierwszym miejscu mojej listy, to chyba logiczne, prawda?
      Kocham Cię.
      A. ♥

      Usuń
    2. O Matkoooooo nawet nie wiesz jak bardzo mi się miło zrobiło! Nie mogę uwierzyć... Nadal xd... Boooosz nie wiem co jeszcze powiedzieć... Po prostu DZIĘKUJE! <3
      Ja Ciebie też kocham ;*
      Nicol <3

      Usuń
  6. Dostałaś nominację jeszcze ode mnie :-)http://polishgirls-and-onedirection.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html. fajnie jakbyś na nie odpowiedziała :-). Pozdrawiam Zuza <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Miałabym prośbę. Ja i ta 2 komy wyżej, Nicol Styles, prowadzimy bloga nialllovebigos.blogspot.com i szukamy nowej autorki. Wspomniałabyś o tym pod nowym postem? Byłabym wdzięczna, ale jeśli nie chcesz to nie ma problemu.
    Od razu przepraszam, że zawracam Ci głowę takimi głupotami
    Katie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem od czego zacząć...
    Oh, może zacznijmy od tego, że nie spodziewałam się nominacji, a w szczególności od Ciebie ! : )
    Bardzo Bardzo Ci dziękujez całego mojego serduszka ! <3
    Ale w ogóle taki szok, że ty mój blog czytasz :D Na prawdę ? xd
    Jejku, ja pamiętam jak na twój blog weszłam. Całą noc czytałam i się oderwać nie mogłam z resztą do dzisiaj tak mam.
    Przepraszam muszę, bo to pytanie non stop mi po głowie chodzi... Skąd ta nominacja ?! Jakim cudem ? Hahaha xd
    Dobra kończę C;
    Jeszcze raz dziękuje, dziękujei dziękuje ! <3
    P.s Za jakie kol wiek błędy przepraszam, ale telefon robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd? Na pewno nie znikąd. Zasłużyłaś sobie na nią i nawet nie próbuj zaprzeczać! Zaczęłam czytać Twojego bloga w sumie niedawno, bo jakieś 3, 4 tygodnie temu i od razu się zakochałam!
      Rozbraja mnie stwierdzenie: "nie spodziewałam się nominacji, a w szczególności od Ciebie!" hahahah, to słodkie, ale nie uważam się za jakąś gwiazdę, więc... To chyba normalne, że ktoś kto prowadzi dobrego bloga dostał nominację, prawda?
      Nie ma za co dziękować, naprawdę. <3 kckckckc

      Usuń